Janganbuang@blogspot.com

Macam Mana Nak UP kan Stock SUSU?

20/08/2017

Assalam

Alhamdulillah, Niat di hati untuk breastfeed 2 tahun untuk si comel tersayang.

2 bulan pertama susu sangat ok, perjalanan breastfeed sangat lancar susu pon banyak  hati pun berbunga bunga

sangat berbaloi beli breastpump tempohari harga pon boleh tahan dekat 5 rat juga la  

demi si comel tersayang sanggup daku invest beli breastpump tu hihihi

Masuk bulan ke enam mula la kisah kurang enak untuk di dengar

STOCK SUSU DAN MENYUSUT DAN BILA PUMPING TAK BANYAK SUSU YANG DAPAT

macam macam perasaan bercampur keciwa geram sedih bingung 

macam mana ni


Bersambung.



Penyusuan : Di mana nak mula?

07/08/2017

Assalam

Bestnya tengok kengkawan breastfeed, anak anak nya sihat dan gemoz belaka. banyak dengar cerita breastfeed ni bagus, bagus untuk anak dan bagus untuk mak anak juge hihii.

Geram betul rasanya tengok mulat2 anak depa. aisy kena azam ni, aku pon nak breastfeed juga. tapi macam mana ya. nak buat macam mana , dah la tak tahu hihihi

nak tanya malu tapi mahu . ah pedulikan, aku nak tanya juga...


Bersambung....





Showing 1 to 2 of 2 (1 Pages)